Sitter hemma

i soffan och kollar på något gammalt avsnittt av Scrubs. Vaknade nyss av att hemtelefonen ringde och det var mamma som ville att jag skulle gå upp och börja fixa inför träningen! Vi ka dra ungefär runt 6 så jag måste hitta allting innan mamma och pappa kommer hem. Och på träningen ska vi värma upp ute så det är bara att ta det varma hårbandet som täcker öronen och vantar som gäller! För jag tänker inte frysa, en gång när vi sprang ute så var det as kallt och jajg hade inga springskor (har fortfarande inga), så var jag tvungen att ha mina gamla innebandy skor, det tryckte som på tårna jättemycket när man sprang och det var jättekallt om fötterna. Så den här gången, vanatr, varma skor och hårbandet som gäller för den här gången ska jag inte frysa! Aa, sen på träningen tror jag att Sofias syster och hennes kompis ska träna oss idag. Super, nja kankse om dom inte kör för hårt med oss.

 Men nu måste jag börja röra mig uppåt och börja leta efter allt som jag ska ha  till träningen. Skriver antaglingen när jag kommer hem eller innan jag ska sova. Hörs sen! / T



Kolla vad snyyyyyyygg! Me like..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0