förlåtförlåtförlåt

Men mitt internet dog igår när jag tänkte skriva. Fick inte igång det heller.. Men iaf nu glömmer vi det :D Igår var det ju då sveriges nationaldag. Grattis Sverige kanske man ska ta och skriva haha :D
-
Förlåt var tvungen ;D Sa ju tidigare att jag skulle lägga upp bilder från bilturen men ja, jag lägger in alla bilder samtidigt sen, blir enklare :) Idag iaf så blev jag tillfrågad att vara med på vattenlekar av några söta små barn, kunde jag tacka nej? Näe. Så jag pallrade mig ner till poolen, ifrån min älskade ipod och solstolen för att leka med 98or-00or. Skitsöta! Fick en liten siamesisk tvilling som heter Fanny fastklistrad på ryggen. Men synd och klaga, hon var ju hur snäll som helst, dock kändes jag som en jätte jämfört med dom. Men det var ändå skitkul även om dom var så små faktiskt hah. Blev utnämnd till lagkapten och grejer, lite smått stolt faktiskt.
´
Har tagit en dusch nu och lite så. Måste smörja in mig också, kommer ju börja ömsa skinn som en orm annars. Här riskerar vi inget. Måste strax ta och göra mig iordning sen blir det mat :)
´
Jag och bilen, vilken dag var det, igår? Föresten tack tilde för det smickrande inlägget under. Och nu känner jag att jag har skrivit supermycket och måste lägga ner nu. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älsakar bilden på dig!:D

2010-06-08 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0