29/5 - Bella och Annas sjumånaders jubileum

Okej dag, vaknade försent så gick upp typ 5 i 8, great (Y) i skolan var det spanska spanska spanska heeeela förmiddagen sen efter lunch var det dags för prov. Personligen tycker jag det  gick ganska bra faktiskt ;D hoppas det avspeglar sig i betyget bara. Efter skolan drog jag och Alex till kanslit och köpte matchshortsen, gick in på Vi och köpte tre-pack munkar och 2 stora maraboukakor för 20 kronor :D Vi åkte hem till han och spelade GTA hela dagen :D askul. Vid sex åkte jag hem, skulle äta och så. Mamma och jag myste med en film och lite så. Sen satte vi oss på studsmattan med varm choklad, filtar och täcken och satt där till halvtolv.
-
Och nu ligger jag här och ska sätta på en film strax innan jag ska sova. Imorgon blir det stan med Bella och mamma tehe. Sounds good to me!
-

Älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0