LÖRDAG

DAAAAAAGENS KÖP MED MAMMA OCH BELLAPELLA :D
Mamma och jag åkte in vid tolv och mötte Bella. Sen gick vi runt på stan, kollade runt lite och så. Jag hade CASHFLOW så köpte lite grejer, ja ni ser ju vad :) Mamma stog för "mysoverallen" för vi hade en deal ;D vart en rosa (Y) för att ni inte ska tycka jag är supermobbad måste jag meddela att Bella också inhandlade en. Hon köpte en blå! För er som tycker vi är töntiga, det är coolt att vara unika. Var i stan ganska länge så hemkommen och utmattat förtjänade jag ett bad. Var sjuuuukt skönt! Är hur trött som helst så funderar på att lägga mig, bra idé? Har match imorgon bitti så måste vara piggish. puss! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0